Hem > Debatt > Minnesanteckningar WeSign (Open Space)

Minnesanteckningar WeSign (Open Space)

Ta del av sex (6) spännande och aktuella intressefrågor som WeSigns deltagare diskuterade den 22 augusti ute på vackra Ullavi gård.

Klicka på  fliken ”Möten” ovan och sedan ”Minnesanteckningar”.

WeSign

WeSign

Till höger 1 av 6 st grupper.

  1. Maria N
    04 september 2009 kl. 11:27

    Men vilket bra sätt att lägga ut minnesanteckningarna på! Jag har nu tagit del av allt och känner direkt att idéerna börjar komma. Ser fram emot nästa träff. Till dess, ses vi på Dövas Dag hoppas jag!

  2. Sarah R
    22 september 2009 kl. 21:45

    Bra! Och jag tänkte på en sak som jag hörde av Johannaa. Att WeSign på Dövas dag hade utställning med fint bildspel som jag kom att tänka på att det kanske kan vara här på WeSign hemsida? Vad tror du om det, Janne?

    • Janne
      24 september 2009 kl. 6:42

      Absolut! Vi kommer även att se till att mycket av innehållet blir filmat, dvs Vlogg.
      /Janne

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

